Blev Inge Ullared för det blev bebis istället :P

Skulle ju åka till Ullared imorgon bitti men det vill tydligen inte min lilla flicka som tittade ut redan inatt :) 7vrckor förtidigt och vägde 1945g och längden har jag ännu inte fått reda på. Får de kanske sen då :) kl 04:54 inatt är min flicka ett dygn gammalt :)

Allt började med att jag fick regelbundna sammandragningar igår vid 9 på kvällen och vid 12 tiden så ringde jag förlossningen och hon sa att jag skulle ringa tbx om de var likadant om en timma vilket det var så ringde igen och då fick jag åka in på kontroll! Så tog bilen helt ensam och gasade på mot förlossningen :P trodde ju bara dom skulle kolla och sen skicka hem mig ungefär! Men ikke, hon satt säte och jag var 5 cm öppen plus att det var 7 veckor för tidigt :/ blev lite orolig speciellt när dom säger efter att gett mig spruta och dropp gör att avstanna sammandragningarna och en spruta för att snabba på utvecklingen av lungorna att det blir kejsarsnitt inom 30 min och jag får fullkomligt panik och ringer mamma och störtgrinar och hon kom så hon han vara med på snittet . Så 04:54 alltså ca 4 timmar efter jag kom in så var min flicka ute :) hon kan andas utan hjälp, syrsätter sig själv perfekt och är frisk men får ändå inte ha henne på mitt rum på bb :( så jag får ta mig fram och tillbaka till henne hela tiden. Jag må rätt bra! Lite ont förstås men mår bra när jag har mig lilla Thea i min famn. Hon är så söt! Nu sittar jag i alltummet på bb och precis ätit så nu ska jag och min rullstol rulla bort till henne :) har inte varit där på några timmar så saknar henne en massa nu! Helt ofattbart att jag har en dotter JAG ÄR MAMMA FÖR TUSAN, vad hände där ? :O ojoj men hon är min älskade lilla ängel <3

Skriver på mobilen och går inte att ladda upp bild tyvärr så får göra de när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Kapten Bombus -Viktoria

Grattis!
Jag har bara följt din blogg i några veckor men oj vad kul!
All lycka till er :)

2012-07-06 @ 10:37:53
URL: http://kaptenbombus.blogspot.com
Postat av: Kapten Bombus -Viktoria

Grattis!!
Jag har bara läst din blogg i några veckor men så kul att höra!
Så mysigt och skönt att det gick bra trots allt!
Lycka :)

2012-07-06 @ 10:40:07
URL: http://kaptenbombus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0