morgonillamående

Ja precis som rubriken. Har ett jäkla morgonillamående, visserligen har jag det hela tiden, varje morgon under graviditeten. Kan inte äta direkt när jag går upp för det kommer upp direkt igen men ändå vill jag äta för att jag är så otroligt hungrig. Jobbig sits det där känner jag :P haha jaja om några timmar är det över iaf :)

Jag tror faktiskt att lilla bebben håller på att fixera sig och kanar ner i bäckenet nu faktiskt för vissa stunder har jag fått en stickande känsla neråt. Och läste att man kunde få det när det händer :) Får se med Barnmorskan på tisdag vad hon säger om det :)

Nu väntar jag med på att pappa ska komma hem så att vi kan åka och hämta mitt köksbord :) Senare blir det att fara upp till mamma igen.. Och imorgon börjar det roliga :) Nu hoppas jag bara att jag kommer trivas vilket jag är 50/50 på men får bli såhär sålänge så får jag se om jag hittar något nytt senare när jag kan leta i lugn och ro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0