sägs man ska gå över..

Haha kom på det att det sägs ju att man som förstföderska oftast går över tiden men jag fick ist 7 veckor för tidigt :P

Har inte skrivit på ett tag för har haft lite fullt upp :P eller ah. haft permiss sen i måndags med henne och har inte direkt haft lusten att sitta vid datan då när jag äntligen fick ha henne utanför sjukhuset:P och igår var vi tbx där och blev äntligen utskrivna för att allt såg bra ut :) så nu väntas bvc på tisdag . Skönt att slippa det jäkla sjukhuset och få vara hemma. Vi har visserligen varit hos mamma ända tills igår.. Har ju varit så bra väder så har inte velat sitta hemma i min lägenhet. Men igår åkte vi hem så idag har jag pysslat här hemma och packat upp lite som jag inte direkt hann innan man for in till förlossningen och lilla Thea har legat här i soffan och sovit :P hehe

Har bestämt mig för att göra mig av med katterna också. känner att jag inte riktigt orkar att städa och grejer hela tiden och att det ändå inte håller sig rent så blir nog att ta upp dom till mamma om det fof är okej för henne.

Nu har jag nyss ammat Thea så nu ligger hon och sover igen och jag kollar på grabben i graven brevid som går på 7an :) men ska hämta lite och äta nu och bara mysa här i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Husliv & Blivande mamma

Förstår att det ska bli skönt att få komma hem på heltid :)

2012-08-09 @ 00:11:47
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0