Godmorgon !

Nu ska man strax iväg och kolla på en bil :) synd den inte var till mig bara .. menmen då kanske man kan låna bil lite oftare ändå :) Efter det åker jag hem till mamma och packar in saker i kärran :) några lådor och spjälsängen som står där :) NU FÅR DET BLI MÅNDAG :D haha vad tjatig jag känner mig. Vill bara få iordning och sätta upp spjälsängen, skötbordet och allt till min lilla ängel där inne. Tror det blir en liten prins faktiskt :D Så hoppas det blir en liten Noah som kommer till världen .

Hoppas det inte regnar på måndag när man flyttar också men detta tråkiga väder i sverige så räknar jag faktiskt med skitväder hela sommaren som det typ redan varit :(

Idag är det iag 55 dagar kvar till min bebbe är beräknad :) Längtar efter att få hålla mitt lilla gos i min famn. Är så mysigt när han/hon lägget sig på sidan i magen och att man kan hålla en hand på huvudet och en på rumpan :) nästan så man bär lilla bebben då :D

Nej nu måste jag sluta drömma mig bort och stå ut några veckor till så blir det sanning ist och nu måste jag rusa ut så jag kan åka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0